MOOD = MARI BELAJAR =)

28 March 2011

taraaaa :))

salam , haritu aq pegi rumah acik , acik nak bawak aq pegi UNIKL . sebab kat situ ade MARA . bukan buat kek okay , ade ke patut ? haih '_______'  aq pon excited la , huhu. tapi abah call suruh balik nak apply SPA , macam menarik :) . bukan spa kecantikan tapi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam . diploma dia sume coarse pra perubatan ,tapi aku mane minat der , subjek SPM aku mane ade kene mengene , lain la kalau ada account ke , maths ke enn ? tapi sokay la , tak salah aku study benda baru . amek pengalaman . ade gak guna untuk masa depan . btw , thanks to abah  kakcah kaknor abangmuslim abgazmil and mak yang banyak membantu masa apply . pening ohh isi borang tu . aku amek FISIOTERAPI . pasal ape erk ? abah aq kate study pasal body . contohnya kalau ade orang excident and nak belajar begerak , ha aq la yang tolong dia nanti :) hehehe .  cakap pasal maths and account en , aq still tak pecaya ohh aq dapat B . woii , ni budak nakal la , dah la homework selalu copypaste je , kadang-kadang tak buat pun . macam tak layak je dapat B tu , tapi aku taknak C D E F . haha . syukur sangat ohh dapat B . kalau dah rezeki tu macamane-macamane pun boleh dapat . lepasni dah tak boleh nak main macam dulu , kalau nak aktif , better aq aktif study and main . ngeh ngeh :p doakan aq success ohh !

No comments:

Post a Comment